از گوا چه سوغاتی بخریم؟

چهارشنبه 8 فروردين 1397
13:09
سحر وفادار

گوا کوچکترین ایالت هند با تفریحات زیاد باید یکی از اولویت های شما در تور هند قرار گیرد. سواحل فوق العاده زیبا، نمای عالی، مردم خونگرم، و میهمانیهای ساحلی در گوا انتظار شما را می کشد. در اینجا به معرفی باحال ترین سوغات گوا می پردازیم:

صنایع دستی صدفی

صدف یکی از بهترین سوغات گوا می باشد که خیلی زیبا به اشکال مختلف درست شده و در گوشه و کنار به فروش می رسد. تزیینات دکوری، قاب عکس، جواهرات ، جعبه جواهرات و غیره را در اینجا تهیه کنید. در آنجونا و تمام سواحل گوا میتوان اینها را خرید.


ادویه جات

گوا به خاطر ادویه های معطر معروف است. اگر عاشق غذا خوردن هستید، و میخواهید غذاهای لذیذ گوا مثل سورپوتل، ویندالو، و زاکوتی را امتحان کنید، ادویه جات گوا را با خود همراه ببرید.این ادویه جات را میتوان از سواحل گوا مثل ساحل آنجونا، بازار پنجیم، بازار مارگائو و جمعه بازار ماپوسا تهیه کنید.


جواهرات و بدلیجات

در بازارهای پیچ در پیچ گوا به گشت و گذار بپردازید و از بدلیجات خیابانی خرید کنید. مطمئنا خانم ها نمی توانند به سادگی از کنار این دستفروش ها رد شوند. گردنبند، حلقه، پابند، دستنبد از جمله سوغات خیابانی گوا هستند که میتوانید تهیه کنید.


آثار هنری

آثار هنری ماریو میراندا ، یک نقاش هندی معروف که زیباترین آثار هنری را در گوا به فروش می رساند . این آثار اصلش گران است و اگر بخواهید آثار جعلی خرید کنید میتوانید نقاشی های ارزانترین تهیه کنید. اگر دنبال اثار اصلی هستید سری به گالری میراندا و یا بازار پنجیم بزنید و این نقاشی هنری را خرید کنید.



موضوعات: هند,
[ بازدید : 585 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خوشمزه ترین غذاهای گوا

جمعه 3 فروردين 1397
5:7
سحر وفادار

مردم گوا وقتی حرف از غذا و نوشیدنی به میان می آید، فوق العاده حساس هستند. غذای گوا پر ادویه و پر از گوشت می باشد. غذای دریایی، شیر نارگیل، برنج و ادویه ، ترکیبات اصلی غذاهای لذیذ گوا می باشد. سبک اشپزی گوا از سبک آشپزی پرتغالی ها در چند صد سال پیش بگرفته شده است. برای سفر به گوا برنامه ریزی میکنید؟ نمیدانید در کدامیک از رستورانهای گوا و چه غذایی بخورید؟ اگر میخواهید محبوب ترین غذاهای گوا را امتحان کنید و خاطره ای فوق العاده متفاوت برای خود و خانواده تان رقم بزنید، با ما باشید.




موضوعات: هند,
[ بازدید : 619 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

معرفی شلوغ ترین بازار دهلی

سه شنبه 22 اسفند 1396
14:3
سحر وفادار

چندی چوک یکی از قدیمی ترین و شلوغ ترین بازارهای دهلی در قرن هفدهم توسط شاه جهان، امپراطور مغول در هند ساخته شد. چندنی چوک یا میدان نورماه توسط پرنسس جهان آرا در ۱۶۵۰ بعد از میلاد تعیین و ساخته شد که دختر مورد علاقه شاه جهان بود. این بازار از مرکز شهر یعنی دروازه لاهوری در قلعه سرخ شروع می شود و تا مسجد فاتح پوری ادامه دارد. در دو طرف خیابانهای عریض این بازار، مکانهای تاریخی قابل توجهی نیز وجود دارد. هر چند این منطقه بیشتر برای خرید و فروش محبوب است ولی هنوز جذابیت تاریخ خود را حفظ کرده است. با ما باشید تا چندی چوک، قدیمی ترین بازار دهلی را به شما معرفی کنیم:


موضوعات: هند,
[ بازدید : 602 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تفریحات رایگان در دهلی

دوشنبه 16 بهمن 1396
23:08
سحر وفادار

دهلی با وجود شلوغ بودن، یکی از بهترین جاذبه های توریستی هند به شمار می رود . پایتخت هند با بناهای تاریخی زیاد مثل قلعه سرخ و قطب منار مزین شده است. در این شهر میتوانید باستانی ترین بناهای تاریخی، بازارهای قدیمی، مترو با امکانات مدرن را تجربه کنید. این لیست نظر شما را درباره تور هند عوض خواهد کرد.


موضوعات: هند,
برچسب ها: تفریحات هند ,
[ بازدید : 648 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

خریدی ارزان در گوا

سه شنبه 3 بهمن 1396
17:44
سحر وفادار

مراکز خرید ارزان گوا بهترین جا برای تهیه کالاها به صورت عمده و سوغات می باشد.این بازارهای تو در تو و سنتی که تحت تاثیر استعمار پرتغالی ها تغییرات زیاید رو هم متحمل شده، تجربه ای شیرین از خرید در تور هند برای شما به یادگار می گذاره.



موضوعات: هند,
برچسب ها: مراکز خرید هند ,
[ بازدید : 649 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

هتل رادیسون بلو پلازا یکی از هتلهای 5 ستاره دهلی نو

شنبه 30 دی 1396
21:38
سحر وفادار

هتل 5 ستاره رادیسون بلو پلاز در دهلی نو در بزرگراه گورگائون دهلی قرار دارد و تنها 10 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. به خاطر موقعیت خوب و امکانات رفاهی عالی، بهترین رتبه را در میان گردشگران تور هند بدست آورده است.



موضوعات: هند,
برچسب ها: هتل های هند ,
[ بازدید : 657 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

بهترین تفریحات آبی در گوا

پنجشنبه 28 دی 1396
11:51
سحر وفادار

گوا به خاطر سواحل زیبا و بی نظیرش شهرت زیادی در بین گردشگران تور هند داره. اگه میخواین از تفریحات آبی مثل پاراسیلینگ، غواصی، قایق بادبانی، جت اسکی و بالون سواری لذت ببرین، پس بد نیس سری به ایالت گوا بزنین. در اینجا بهترین تفریحات آبی گوا رو معرفی می کنیم:


موضوعات: هند,
برچسب ها: تفریحات هند ,
[ بازدید : 367 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

هتل های ارزان دهلی را انتخاب کنید

چهارشنبه 27 دی 1396
12:40
سحر وفادار

دهلی پایتخت هند هتلهای متنوع با امکانات عالی در اختیار گردشگران تور هند قرار میده. در این شهر همه جور هتل از هتلهای لوکس گرانقیمت گرفته تا هتلهای ارزان به مسافرین ارائه میشه که بسته به بودجه ای که دارین میتونین یکی رو انتخاب کنین.


موضوعات: هند,
برچسب ها: هتل های هند ,
[ بازدید : 334 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

غذاخوری های خیابانی در گوا

يکشنبه 24 دی 1396
16:30
سحر وفادار

در ایالت ساحلی و زیبای گوا بد نیست اگر سری به رستورانهای خیابانی این شهر بزنین . در اینجا انواع غذاهای لذیذ با قیمتی ارزان بهتون ارائه می شه. هر جور غذایی که فکرشو کنین. هم خارجی و هم سنتی.



موضوعات: هند,
برچسب ها: رستوران های هند ,
[ بازدید : 276 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

درباره ویزای هند

شنبه 23 دی 1396
15:11
سحر وفادار

تمام کشورهای خارجی برای ورود به هند باید ویزا ارائه کنند. ایرانیان هم برای سفر به هند باید ویزا داشته باشند. از آنجایی که هند یک کشور ارزان برای تحصیل و از نظر فرهنگی مشابه کشور ایران می باشد، برای مسافران ایرانی جذابیت زیادی دارد. در اینجا اطلاعاتی درباره ویزای هند ارائه می کنیم:



موضوعات: هند,
[ بازدید : 252 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سفری آنلاین به دور دنیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]