غذاخوری های خیابانی در گوا

يکشنبه 24 دی 1396
16:30
سحر وفادار

در ایالت ساحلی و زیبای گوا بد نیست اگر سری به رستورانهای خیابانی این شهر بزنین . در اینجا انواع غذاهای لذیذ با قیمتی ارزان بهتون ارائه می شه. هر جور غذایی که فکرشو کنین. هم خارجی و هم سنتی.


غذاخوری کاندولیم

غذاخوری کاندولیم یکی از رستورانهای گوا هر روز از 7 صبح تا 10 شب، هر سلیقه ای را راضی خواهد کرد. بهترین غرفه های غذایی خیابانی در کاندولیم، شامل کینگ کین، میشل لوبو سنتر، و غرفه ساحلی مونیکو می شوند. همچنین میتوانید از میگوهای سرخ شده، تخم مرغ های آبپز، جوجه سوخاری و غذاهای محلی گوا لذت ببرید.


غذاخوری خیابانی آلانکار

این اغذیه فروشی خیابانی در روبروی تئاتر آلانکار، یک خیابان شلوغ است که دستفروش ها در آنجا هر چیزی مربوط به غذا را می فروشند. این بازار هر روز از 6 صبح تا عصر باز است. از غذاهای گوا که دهان را آب می اندازد گرفته تا غذاهای تنوری و چینی ، انواع میلک شیک و آب میوه را در اینجا میتوان تهیه کرد. نگران قیمت هستید؟ خیالتان راحت.. این غذاهای خوشمزه انقدر ارزان هستند که لبخند را روی لب شما می آورد.


غذاخوری ساحلی میرامار

این ساحل پر از غرفه های غذایی خیابانی ست که خوشمزه ترین غذاهای هندی را سرو می کند. به قدری که انگشتتان را هم میخورید! همه جا عطر غذا پیچیده و بهترین چات هند شمالی را در اینجا پیدا خواهید کرد. اگر میخواهید تندی و شیرینی را با هم تجربه کنید به این بازار ساحلی بروید.


رستوران خیابانی شهر پنجیم

رستوران خیابانی شهر پنجیم یکی از بایدها برای علاقمندان به غذاهای خوشمزه است که تا دیر وقت به فروش غذا می پردازند. در اینجا دستفروش ها ماهی سرخ شده و تازه، آجیل، ترشی، سبزیجات، میوه های عجیب و غریب، شیرینی، گل و صنایع دستی می فروشند. بهترین غذاهایی که در اینجا میتوان پیدا کرد شامل غذاهای دریایی ماهی، صدف، خرچنگ می شود.


کامیون غذافروشی گوا

این کامیون در کانسائولیم، در بین گردشگران و اهالی گوا معروف است. اینجا غذاهای خوشمزه ای سرو می کند که دهان را آب می اندازد. غذاهای منوی این رستوران خیابانی در گوا شامل کتلت، گوشت گوسفندی کبابی، و سوسیس می شود.



موضوعات: هند,
برچسب ها: رستوران های هند ,
[ بازدید : 277 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سفری آنلاین به دور دنیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]