5 هتل 5 ستاره در کازابلانکا

دوشنبه 25 دی 1396
17:24
سحر وفادار

به محض ورود به شهر کازابلانکا تحت تاثیر بناهای بی نظیر اون قرار خواهید گرفت. اگه میخواین اقامتی لوکس و باحال داشته باشین باید کمی از جیب مبارک مایه بذارین. خب حتمن شنیدین. هر چی پول بدی. آش میخوری. در این شهر مراکشی هم هر چی پول بیشتری خرج کنی، اقامت فراموش نشدنی تری رقم میزنی.



هتل ویلا دیافا

هتل ویلا دیافا در رباط یکی از بهترین هتلهای 5 ستاره مراکش می باشد که دارای یک باغ بزرگ، حمام سنتی و سالن ماساژ درمانی می باشد. این هتل ده سوئیت و یک ویلا روبروی باغ مدیترانه ای دارد. مبلمان و دکوراسیون شیک به سبک آندلسی با آثار هنری محلی چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. از امکانات هتل ویلا دیافا میتوان به استخر خصوصی، غذاخوری شیک، تراس رو به باغ اشاره کرد.

هتل سافیتل تور بلانش

هتل سافیتل یکی از لوکس ترین هتلهای پنج ستاره کازابلانکا دارای یک آبگرم، غذاخوری و استخر سر پوشیده می باشد که اقامتی لاکژری در آنجا انتظار شما را می کشد. این هتل واقع در قلب تجاری شهر کازابلانکا ترکیبی از سبک فرانسوی و مراکشی را ارائه می کند. سافیتل در نزدیکی بندر و جاذبه های شهر اولین هتل 24 طبقه در مراکش می باشد که دو رستوران، ابگرم در سطح جهانی، اتاق باله و اتاق کنفرانس دارد.

هتل ساحلی مازاگان

هتل 5 ستاره مازاگان در الجدیده یک اقامتگاه منحصر به فرد می باشد که اتاقهایی با نمای نفسگیر از اقیانوس اطلس، زمین گلف، کازینو، آبگرم، کلوب کودکان ، اسب سواری، پینت بال و غیره از امکانات این هتل ساحلی هستند. مازاگان در نزدیکی ساحلی هفت کیلومتری، دارای 500 اتاق و سوئیت است.

هتل فور سیزن

هتل پنج ستاره فور سیزن، یک هتل ساحلی در بزرگترین شهر مراکش ، دارای 183 اتاق و سوئیت می باشد . امکانات رفاهی هتل فور سیزن به سبک عربی و فرانسوی ارائه می شود. این هتل چهار فصل با فضایی سرسبز و معماری خیره کننده توجه هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

هتل لرویال منسور

هتل لرویال مانسور مریدین در قلب پایتخت اقتصادی مراکش قرار دارد. به عنوان یکی از بهترین هتلهای مراکش ، معماری سنتی مراکش و معماری معاصر را با هم در آمیخته و به تصویر می کشد. غذاهای سنتی و بین المللی لذیذی هم در رستورانهای این هتل لاکژری سرو می شود.


موضوعات: مراکش,
برچسب ها: هتل های مراکش ,
[ بازدید : 275 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سفری آنلاین به دور دنیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]