هتل های ارزان دهلی را انتخاب کنید

چهارشنبه 27 دی 1396
12:40
سحر وفادار

دهلی پایتخت هند هتلهای متنوع با امکانات عالی در اختیار گردشگران تور هند قرار میده. در این شهر همه جور هتل از هتلهای لوکس گرانقیمت گرفته تا هتلهای ارزان به مسافرین ارائه میشه که بسته به بودجه ای که دارین میتونین یکی رو انتخاب کنین.

هتل پایال

هتل پایال یکی از ارزانترین هتل های دهلی واقع در منطقه پاهار گانج می باشد که اتاقهای دولوکس و استاندارد با کمترین قیمت را به مشتریان ارائه می کند. این هتل با مهمان نوازی فوق العاده و امکانات رفاهی در برابر پولی که می پردازید، حیرت انگیز است.

خانه توریستی متروپلیس

متروپلیس توریست هوم که در سال 1983 افتتاح شد، در منطقه پاهار گانج دهلی نو واقع شده و اتاقهایی با راحتی و رفاه وصف ناپذیر و بالکنهای بزرگ ارائه می کند. اتاقها به تمام امکانات رفاهی مدرن مثل وای فای رایگان، یخچال، حمام داغ و غیره مجهز هستند.

هتل راجا

هتل ارزان راجا واقع در رام ناگار، در قلب شهر دهلی نو می باشد و اتاقهایی با طراحی فوق العاده زیبا و امکانات مدرن ارائه می کند. به جز مهمان نوازی صمیمانه، امکانات درجه یک و اتاق و سوئیت های مبله، امکانات تجاری و تفریحی عالی هم در اختیار میهمانان قرار می دهد.

هتل گرند گادوین

هتل گرند گادوین در پاهارگانج در خیابان آراکاشان دهلی نو قرار دارد. این هتل امکانات اقامتی فوق العاده ای به مسافران تجاری و تفریحی ارائه می کند. همچنین یک رستوران روی بام دارد که در فضای بی نظیری بهترین غذاهای هندی را سرو می کند.

هتل هاری پیورکو

هتل هاری پیورکو یک هتل لوکس ارزانقیمت 4 طبقه می باشد که 39 اتاق مبله با طراحی خیره کننده در پاهار گانج دهلی نو ارائه می کند. هتل امکانات انتقال به فرودگاه و سرویس 24 ساعته اتاق هم فراهم می کند. غذاخوری هتل نیز انواع غذاهای محلی را سرو می کند.


موضوعات: هند,
برچسب ها: هتل های هند ,
[ بازدید : 335 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سفری آنلاین به دور دنیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]