بهترین تفریحات آبی در گوا

پنجشنبه 28 دی 1396
11:51
سحر وفادار

گوا به خاطر سواحل زیبا و بی نظیرش شهرت زیادی در بین گردشگران تور هند داره. اگه میخواین از تفریحات آبی مثل پاراسیلینگ، غواصی، قایق بادبانی، جت اسکی و بالون سواری لذت ببرین، پس بد نیس سری به ایالت گوا بزنین. در اینجا بهترین تفریحات آبی گوا رو معرفی می کنیم:

قایق سواری در آبهای سفید

یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات آبی گوا که اخیرا دولت گوا آن را به گردشگران معرفی کرده، قایق سواری در آبهای سفید رودخانه مادی می باشد. این مکان یک بهشت برای مسافران ماجراجو و علاقمند به ورزشهای ابی به شمار می رود. بهترین زمان برای لذت بردن از قایق سواری در فصل مونسون می باشد که از ژوئن آغاز و تا سپتامبر ادامه می یابد.

پاراسیلینگ

یکی دیگر از مهیج ترین تفریحات آبی در گوا، برای ماجراجویان، پاراسیلینگ می باشد. یک پاراشوت به موتور وصل می شود و شما را به آسمان می برد و میتوانید مث پرنده ها از نمای شهر لذت ببرید. بهترین سواحل گوا برای لذت بردن از این ورزش، ساحل دونا پائولا، ساحل کالانگوت، ساحل ماجوردا، ساحل آنجونا، ساحل کاندولیم و باگا می باشند. مدت زمان این ورزش 5 تا 8 دقیقه است.

اسکی روی آب

برای اسکی روی آب شما به یک قایق موتوری وصل می شوید که 30 تا 40 مایل در ساعت سرعت دارند. اگر میخواهید از ورزش اسکی روی آب لذت ببرید باید یک شناگر ماهر باشید. اگر شنا بلد نیستید این ورزش آبی را امتحان نکنید. بهترین سواحل بر ای لذت بردن از این ورزش ساحل راجباغ، ساحل کالانگوت، ساحل اوتوردو، ساحل موبور و کاندولیم می باشند. مدت زمان این ورزش 5 تا 10 دقیقه می باشد.

غواصی

اگر میخواهید زندگی جانوران دریایی مثل ماهی های رنگارنگ و خرچنگ ها را از نزدیک ببینید، به اعماق تالاب های گوا بروید. برای تجربه ای به یاد ماندنی با دوست یا همسرتان به این سفر دریایی بروید و از آن لذت ببرید. بهترین سواحل برای غواصی در گوا، گرند ایلند می باشد. مدت زمان غواصی برای هر نفر 30 دقیقه است.

اسکوتر آبی

اسکوتر یکی از بهترین تفریحات آبی در گوا به شمار می رود که شبیه دوچرخه سواری روی آب است و میتوان دو نفره از آن لذت برد. بهترین سواحل برای لذت بردن از این ورزش ساحل ماجوردا، دونا پائولا و ساحل کاندولیم می باشد.مدت زمان این ورزش 10 تا 20 دقیقه است.


موضوعات: هند,
برچسب ها: تفریحات هند ,
[ بازدید : 368 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سفری آنلاین به دور دنیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]