درباره تجارت در مراکش

شنبه 7 بهمن 1396
13:34
سحر وفادار

از آنجایی که روش های سرمایه گذاری آسان شده و کلی قرارد تجاری با کشورهای مختلف امضا شده، مراکش به خاطر آسان شدن قوانین سرمایه گذاری و تجارت؛ بهترین گزینه برای سفر و تجارت می باشد. قبل از سفر به این کشور و هر گونه سرمایه گذاری سعی کنید اطلاعاتی در این زمینه بدست بیاورید.

برای ثبت تجارت خود در مراکش باید به اداره مالیات منطقه ای که مرکز سرمایه گذاری ست مراجعه کنید و ظرف 30 روزه به همراه اسناد کسب و کار خود وارد تجارت شوید. همچنین باید یک اجاره نامه در طی 30 روز تهیه کنید. مراکش یک مقصد گردشگری در آفریقای شمالی می باشد اما این بازار سرمایه برای اقتصاد دارای مرزهای بسیار پیچیده است . پس از شکست در سال 2015، شاخص کل سهام مراکش یکی از بهترین شاخص های بازاریابی بازار مرزی در سال جاری ست.


هر چند ایران و مراکش مذاکره ای در رابطه با توافقنامه تجارت آزاد اتجام دادند اما صادرات مراکش به ایران تنها شامل فسفات می باشد که در مجموع یک درصد از کل صادارت کشور پادشاهی مراکش را تشکیل می دهد. تنها محصولی که مراکش از ایران وارد می کند نفت است که نفت وارداتی مراکش از ایران هم شامل دو درصد کل واردات این می شود.



موضوعات: مراکش,
[ بازدید : 581 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سفری آنلاین به دور دنیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]