تفریحات رایگان در دهلی

دوشنبه 16 بهمن 1396
23:08
سحر وفادار

دهلی با وجود شلوغ بودن، یکی از بهترین جاذبه های توریستی هند به شمار می رود . پایتخت هند با بناهای تاریخی زیاد مثل قلعه سرخ و قطب منار مزین شده است. در این شهر میتوانید باستانی ترین بناهای تاریخی، بازارهای قدیمی، مترو با امکانات مدرن را تجربه کنید. این لیست نظر شما را درباره تور هند عوض خواهد کرد.

آخر شب از دروازه هند بازدید کنید!

هیچ کس نمیتواند در مقابل وسوسه خوردن بستنی در مقابل دروازه هند در تاریکی شب مقاومت کند. چرا که در طول روز اطراف این بنای تاریخی ، پر از توریست می باشد. این دروازه یادبودی از هزاران سرباز می باشد که جان خود را برای حفظ ملت از دست دادند. این مکان دیدنی که با یک پارک بزرگ و آبشارهای زیبا احاطه شده، هم برای گردش در روز و هم شب لذتبخش است. بدون شک یکی از تفریحات رایگان دهلی بازدید از این دروازه معروف هند می باشد که برای آن هیچ پولی نباید پرداخت کنید.


غذاهای خیابانی دهلی را امتحان کنید!

هنوز هم فکر میکنید فقط رستورانهای گرانقیمت میتوانند غذاهای خوشمزه هندی را سرو کنند؟ بهتر است طرز فکرتان را تغییر دهید. غذاهای خیابانی دهلی از غذاهای هر رستورانی خوشمزه تر می باشد. بدون شک مردم هند شمالی طرفدار پر و پا قرص غذاهای لذیذ هستند و دهلی یکی از بزرگترین شهرهای هند و مرکز شمال هند می باشد پس به راحتی میتوان یک وعده شام یا نهار خوشمزه را در گوشه و کنار شهر پیدا کرد. کباب، چات، پاراتاس، غذاهای مغول و پنجابی در این شهر را از دست ندهید.


از مسجد جامع و بازارهای اطراف بازدید کنید!

بازدید از مسجد جامع یکی از مقدس ترین مکانهای مذهبی مسلمانان در کشور هند و میراث جهانی را هرگز از دست ندهید! این مسجد توسط امپراطور مغول شاه جهان در سال 1644 تا 1656 ساخته شد و از بزرگترین مساجد هند به شمار می رود. بعد از اینکه این مسجد شگفت انگیز را دیدید، میتوانید از غذاهای مغولی در بازار محلی نزدیک اینجا لذت ببرید. کریم یکی از محبوب ترین رستورانهای این منطقه می باشد که لذیذ ترین غذاها را سرو می کند.

سری به روستای صنایع دستی در دیلی هات بزنید!

دیلی هات یک بازار صنایع دستی و غذا در فضای باز می باشد که توسط شرکت توسعه حمل و نقل و گردشگری دهلی اداره می شود. در اینجا میتوانید صنایع دستی متنوع بخرید و غذاهایی را تست کنید که دهان را اب می اندازد!

به پیاده روی در باغ های مختلف دهلی بپردازید!

دهلی به جز جاذبه های تاریخی و فرهنگی، موقعیت های طبیعت گردی برای توریست ها فراهم می کند. برخی از معروف ترین جاذبه های دهلی مثل باغ لودی، پارک نهرو، و باغ پنج حس، بهترین گزینه برای پیاده روی می باشد که با مناظر سرسبز و درختان بلند احاطه شده است.



موضوعات: هند,
برچسب ها: تفریحات هند ,
[ بازدید : 634 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سفری آنلاین به دور دنیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]