خوشمزه ترین غذاهای گوا

جمعه 3 فروردين 1397
5:7
سحر وفادار

مردم گوا وقتی حرف از غذا و نوشیدنی به میان می آید، فوق العاده حساس هستند. غذای گوا پر ادویه و پر از گوشت می باشد. غذای دریایی، شیر نارگیل، برنج و ادویه ، ترکیبات اصلی غذاهای لذیذ گوا می باشد. سبک اشپزی گوا از سبک آشپزی پرتغالی ها در چند صد سال پیش بگرفته شده است. برای سفر به گوا برنامه ریزی میکنید؟ نمیدانید در کدامیک از رستورانهای گوا و چه غذایی بخورید؟ اگر میخواهید محبوب ترین غذاهای گوا را امتحان کنید و خاطره ای فوق العاده متفاوت برای خود و خانواده تان رقم بزنید، با ما باشید.



سورپوتل

یک غذای خوشمزه گوا با گوشت خوک که از ترکیبات اصلی آن می باشد. سورپوتل یکی از معروف ترین غذاهای گوا به شمار می رود که پر از ادویه و فلفل می باشد. غذای مورد علاقه گوشتخواران..

آمبوتیک

یک سوپ کاری خوشمزه که با گوشت ماهی و یا گوشت قرمز پخته می شود. آمبوتیک در بین مسافران از محبوبیت زیادی برخوردار است.

ویندالو

ویندالو یک غذای فلفلی که نام آن از یک کلمه پرتغالی (به معنای سیر و نوشیدنی) گرفته شده است. این غذا را در سیر و نوشیدنی های مخصوص می خوابانند و سپس طبخ می کنند

ماهی سرخ شده

این غذا بسیار پر طرفدار است و از هر ملیتی که باشید عاشق آن خواهید شد. یکی از محبوب ترین غذاهای هندی که طبخ آن بسیار ساده می باشد. ماهی سرخ شده با فلفل که داغ سرو می شود.

زاکوتی

یک نوع غذای کاری با قلقل که از غذاهای لذیذ گوا به شمار می رود که از گوشت گاو و یا جوجه تهیه می شود و با سس نارگیل و انواع ادویه طعم دار می شود. در نتیجه یک غذای فوق العاده لذیذ و خوش طعم با ظاهری وسوسه انگیز آماده خوردن است.


موضوعات: هند,
[ بازدید : 605 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سفری آنلاین به دور دنیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]