زیباترین رستورانهای کازابلانکا

سه شنبه 7 فروردين 1397
14:9
سحر وفادار

در پایتخت تجاری مراکش ، تعجبی ندارد که آنهمه غذای متنوع و عجیب سرو شود از غذاهای سنتی مراکشی گرفته تا غذاهای بین المللی نوآورانه.. به لطف جو آرامبخش، بعدازظهرهای خنک و تابستانهای گرم، میتوان ازرستورانهای کازابلانکا در فضای باز در این شهر زیبا لذت برد. ۵ رستوران کازابلانکا با نمای خیره کننده! را در اینجا به شما معرفی می کنیم:



رستوران کابستان

رستوران شیک و مدرن کابستان حدود ۴۰ سال از میهمانان خود پذیرایی کرده است. این رستوران که به تازگی بازسازی شده، گردشگران تور مراکش را به خود جذب می کند که نه تنها برای تنوع غذاهای مدیترانه ای بلکه نمای فوق العاده منحصر به فردش، آن را انتخاب می کنند. بیشتر مشتریان ترجیح می دهند در فضای باز رستوران زیر سایه چترهای بنشینند و از آرامش دریا لذت ببرند.

رستوران لی ۲۵ کازابلانکا

این رستوران یک مکان بین المللی در کازابلانکا ست که معماری و غذاهای سنتی مراکش را ارائه می کند. با فضای داخلی منحصر به فرد، صندلی های سفید، کفپوش خاکستری و سفید و آینه های نقره ای براق هر بیننده را خیره می کند. چیزی که این رستوران را جذاب کرده منطقه فضای باز می باشد. با وجود اینکه نمای کوه و دریا در انتظارتان نیست ولی جذابیت خاصی دارد که ساعتها شما را در رستوران نگه می دارد.

رستوران لی ترازا

کلوب ساحلی تاهیتی یا همان رستوران لی ترازامیهمانان را به محیطی فریبنده با تراس چوبی با غذای ایتالیایی و نمای دریا دعوت می کند. غذاخوری رستوران در فضای باز با خوشمزه ترین پیتزا و اسپاگتی، مثل بهشت است و شما را شگفت زده می کند. موقعیت این رستوران بر روی لبه دریا میباشد!

رستوران آ ما بریتانی

یک رستوران فوق العاده مدرن و محبوب در بین اهالی مراکش که نمای فوق العاده ای از دریا و منوی غذاهای دریایی لذیذ را ارائه می کند. بسته به صید روزانه منوی غذای دریایی هر روز تغییر می کند و بسیار متنوع است. این رستوران دو بار جایزه بهنرین غذا را دریافت کرده است. تراس آن در فضای باز بسیار در بین گردشگران تور مراکش معروف است.

رستوران لی روگت دو لیسل

یکی از بهترین رستورانهای شهر کازابلانکا، که میهمانان را به مکانی باشکوه با مبلمانی قدیمی و آثار هنری چشمگیر که از در و دیوار آویزان است، خیره می کند. این رستوران یک غذاخوری در فضای باز با نمای فوق العاده جذاب از مناظر سرسبز و نورهای رنگارنگ دارد که همیشه شلوغ پلوغ است.



موضوعات: مراکش,
[ بازدید : 568 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سفری آنلاین به دور دنیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]