از گوا چه سوغاتی بخریم؟

چهارشنبه 8 فروردين 1397
13:09
سحر وفادار

گوا کوچکترین ایالت هند با تفریحات زیاد باید یکی از اولویت های شما در تور هند قرار گیرد. سواحل فوق العاده زیبا، نمای عالی، مردم خونگرم، و میهمانیهای ساحلی در گوا انتظار شما را می کشد. در اینجا به معرفی باحال ترین سوغات گوا می پردازیم:

صنایع دستی صدفی

صدف یکی از بهترین سوغات گوا می باشد که خیلی زیبا به اشکال مختلف درست شده و در گوشه و کنار به فروش می رسد. تزیینات دکوری، قاب عکس، جواهرات ، جعبه جواهرات و غیره را در اینجا تهیه کنید. در آنجونا و تمام سواحل گوا میتوان اینها را خرید.


ادویه جات

گوا به خاطر ادویه های معطر معروف است. اگر عاشق غذا خوردن هستید، و میخواهید غذاهای لذیذ گوا مثل سورپوتل، ویندالو، و زاکوتی را امتحان کنید، ادویه جات گوا را با خود همراه ببرید.این ادویه جات را میتوان از سواحل گوا مثل ساحل آنجونا، بازار پنجیم، بازار مارگائو و جمعه بازار ماپوسا تهیه کنید.


جواهرات و بدلیجات

در بازارهای پیچ در پیچ گوا به گشت و گذار بپردازید و از بدلیجات خیابانی خرید کنید. مطمئنا خانم ها نمی توانند به سادگی از کنار این دستفروش ها رد شوند. گردنبند، حلقه، پابند، دستنبد از جمله سوغات خیابانی گوا هستند که میتوانید تهیه کنید.


آثار هنری

آثار هنری ماریو میراندا ، یک نقاش هندی معروف که زیباترین آثار هنری را در گوا به فروش می رساند . این آثار اصلش گران است و اگر بخواهید آثار جعلی خرید کنید میتوانید نقاشی های ارزانترین تهیه کنید. اگر دنبال اثار اصلی هستید سری به گالری میراندا و یا بازار پنجیم بزنید و این نقاشی هنری را خرید کنید.



موضوعات: هند,
[ بازدید : 585 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سفری آنلاین به دور دنیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]