درباره تاریخ و فرهنگ مردم هند

يکشنبه 10 دی 1396
14:25
سحر وفادار

برای سفر به هند بهتره یه اطلاعاتی درباره تاریخ و فرهنگ مردم هند اطلاعاتی داشته باشین. هند یکی از بزرگترین کشورهای دنیاست که طرفداران زیادی در بین ایرانیان دارد. برای لذت بردن از تور هند باید تا حدودی با فرهنگ و نحوه ارتباط با مردم هند اشنا شویم.


تاریخ هند

هند سرزمین تمدن باستان می باشد. ساختارهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هند در نتیجه تاریخ غنی هند بهبود یافته است. تاریخ از تمدن دره ایندوس آغاز می شود که در شمال غربی شبه قاره هند از 330 سال پیش از میلاد گسترش یافته است. این تمدن دوران برنز در اوایل هزاره دوم قبل از میلاد از هم فرو پاشید. در قرن پنجم، بخش های بزرگی از هند تحت حمایت آشکوا متحد شدند. او دین بودایی را در سراسر هند رواج داد. تحت سلطه موری ها، هندوئیسم شکل گرفت.

در قرن هشتم اسلام به هند آمد و در قرن یازدهم سراسر هند را فرا گرفت. قدمت حضور اروپا در هند به قرن هفدهم می رسد و در بخش دوم این قرن، سلطنت مغول شروع به فروپاشی کرد و راه را برای ایالت های هندی هموار کرد.پس از تقسیم شدن حاکمیت هند و پاکستان، هند استقلال خود را در سال 1947 بدست آورد.

فرهنگ هند

فرهنگ هند از هزاران فرهنگ جداگانه از جوامع و مذاهب حاضر در هند سرچشمه میگیرد. زبان، مذهب، موسیقی، معماری، غذا و سنت های هند در هر منطقه هند متفاوت می باشد. با این وجود نکته جالب توجه این است که مردم با فرهنگ های مختلف با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند.


موضوعات: هند,
[ بازدید : 165 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سفری آنلاین به دور دنیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]