زیباترین رستورانهای کازابلانکا

سه شنبه 7 فروردين 1397
14:9
سحر وفادار

در پایتخت تجاری مراکش ، تعجبی ندارد که آنهمه غذای متنوع و عجیب سرو شود از غذاهای سنتی مراکشی گرفته تا غذاهای بین المللی نوآورانه.. به لطف جو آرامبخش، بعدازظهرهای خنک و تابستانهای گرم، میتوان ازرستورانهای کازابلانکا در فضای باز در این شهر زیبا لذت برد. ۵ رستوران کازابلانکا با نمای خیره کننده! را در اینجا به شما معرفی می کنیم:




موضوعات: مراکش,
[ بازدید : 568 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

رستورانهای خیابانی خوب در شهر کازابلانکا

يکشنبه 8 بهمن 1396
21:39
سحر وفادار

غذاهای خیابانی در شهر کازابلانکا، یکی از بزرگترین شهرهای مراکش، بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه هاست. نه اینکه فکر کنید این غذاها ناسالم هستند. اتفاقا غذاهای خانگی و لذیذی در رستورانهای خیابانی سرو می شوند. بهترین رستورانهای خیابانی در کازابلانکا:


موضوعات: مراکش,
[ بازدید : 599 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

درباره تجارت در مراکش

شنبه 7 بهمن 1396
13:34
سحر وفادار

از آنجایی که روش های سرمایه گذاری آسان شده و کلی قرارد تجاری با کشورهای مختلف امضا شده، مراکش به خاطر آسان شدن قوانین سرمایه گذاری و تجارت؛ بهترین گزینه برای سفر و تجارت می باشد. قبل از سفر به این کشور و هر گونه سرمایه گذاری سعی کنید اطلاعاتی در این زمینه بدست بیاورید.

برای ثبت تجارت خود در مراکش باید به اداره مالیات منطقه ای که مرکز سرمایه گذاری ست مراجعه کنید و ظرف 30 روزه به همراه اسناد کسب و کار خود وارد تجارت شوید. همچنین باید یک اجاره نامه در طی 30 روز تهیه کنید. مراکش یک مقصد گردشگری در آفریقای شمالی می باشد اما این بازار سرمایه برای اقتصاد دارای مرزهای بسیار پیچیده است . پس از شکست در سال 2015، شاخص کل سهام مراکش یکی از بهترین شاخص های بازاریابی بازار مرزی در سال جاری ست.


هر چند ایران و مراکش مذاکره ای در رابطه با توافقنامه تجارت آزاد اتجام دادند اما صادرات مراکش به ایران تنها شامل فسفات می باشد که در مجموع یک درصد از کل صادارت کشور پادشاهی مراکش را تشکیل می دهد. تنها محصولی که مراکش از ایران وارد می کند نفت است که نفت وارداتی مراکش از ایران هم شامل دو درصد کل واردات این می شود.



موضوعات: مراکش,
[ بازدید : 594 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با هتل 5 ستاره موونپیک در کازابلانکا

يکشنبه 1 بهمن 1396
20:26
سحر وفادار

هتل 5 ستاره مونپیک کازابلانکا یکی از بهترین هتلهای مراکش می باشد که در مرکز شهر قرار دارد. همین موقعیت عالی و دسترسی به جاذبه های کازابلانکا و مراکز خرید برجسته این شهر باعث شده در بین گردشگران تور مراکش از جایگاه خوبی برخوردار باشد.


موضوعات: مراکش,
برچسب ها: هتل های مراکش ,
[ بازدید : 551 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

جاهای تفریحی در کازابلانکا

سه شنبه 26 دی 1396
15:24
سحر وفادار

اگه تصمیم دارین در تور مراکش ثبت نام کنین و نمیدونین کدوم شهر امکانات تفریحی بیشتری داره. بهتره بدونین پایتختش ینی کازابلانکا رو باید انتخاب کنین. در کازابلانکا، عروس آفریقا، تفریحات زیادی وجود داره که میتونین وقتتون رو باهاش سپری کنین. از خرید کردن گرفته تا غذا خوردن توی کافه های سنتی مراکشی.. در اینجا تفریحات کازابلانکا رو بهتون معرفی میکنیم:





موضوعات: مراکش,
برچسب ها: تفریحات مراکش ,
[ بازدید : 318 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

5 هتل 5 ستاره در کازابلانکا

دوشنبه 25 دی 1396
17:24
سحر وفادار

به محض ورود به شهر کازابلانکا تحت تاثیر بناهای بی نظیر اون قرار خواهید گرفت. اگه میخواین اقامتی لوکس و باحال داشته باشین باید کمی از جیب مبارک مایه بذارین. خب حتمن شنیدین. هر چی پول بدی. آش میخوری. در این شهر مراکشی هم هر چی پول بیشتری خرج کنی، اقامت فراموش نشدنی تری رقم میزنی.




موضوعات: مراکش,
برچسب ها: هتل های مراکش ,
[ بازدید : 275 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ارزانترین مراکز خرید کازابلانکا

دوشنبه 18 دی 1396
15:20
سحر وفادار

اگه میخواین سوغاتی، کالاهای ارزون و لوازم خانگی تهیه کنین سری به مراکز خرید کازابلانکا بزنین. تور مراکش بهترین فرصت واسه شماست تا هم تفریح کنین و هم با فرهنگ مردمش آشنا بشین. اینجا ارزانترین مراکز خرید کازابلانکا رو بهتون معرفی می کنیم:

بازار مراکش

موروکو مال یا بازار مراکش یکی از بزرگترین مراکز خرید آفریقا و بهترین مراکز خرید کازابلانکا با موقعیت منحصر به فرد بین اروپا و افریقا ، توجه سرمایه گذاران را به خود جذب کرده و برای ساخت این بازار حدود 2 میلیارد درهم سرمایه گذاری کردند. ساخت و ساز این مجموعه از 10 اکتبر 2007 آغاز شد. در بازار مراکش واقع در سواحل اطلس، مساحت 25 هزار متر مربع با 30 هزار متر مربع فضای تفریحی، و 140 هزار متر مربع به پارک اختصاص داده شده است. این بازار با 350 فروشگاه به فروش بیش از شش هزار برند داخلی و خارجی می پردازد.


موضوعات: مراکش,
برچسب ها: مراکز خرید مراکش ,
[ بازدید : 259 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

درباره تاریخ مراکش

يکشنبه 10 دی 1396
14:29
سحر وفادار

اگه میخواین سفری خوب و لذتبخش به کشور افریقایی مراکش داشته باشین، اول باید یه سری چیزا در مورد تاریخ و فرهنگ مردمش باید بدونین. برای لذت بردن از تور مراکش بهتر است در مورد فرهنگ مردم و چگونگی ارتباط برقرار کردن با مردم مراکش اطلاعاتی داشته باشیم.


تاریخ مراکش

تاریخ مراکش چندین هزار سال از تاسیس موریتانی و پادشاهی بربر تا تاسیس ایالت مراکش توسط سلسله ایدرینیس قدمت دارد. تاریخ ثبت شده مراکش از زمان استعمار فنیقی ها در سواحل مراکش بین قرن هشتم و ششم قبل از میلاد آغاز شده است. این منطقه دو هزار سال پیش توسط بربرها افتتاح شد.


فرهنگ مراکش

مراکش هم مثل سایر کشورهای دنیا، فرهنگ مختص به خود را دارد. فرهنگ مراکشی ترکیبی از عرب ها، بربرها، و آفریقایی هاست. مراکش که در مسیر بین افریقا و اروپا، خاورمیانه و غرب است. مراکش واقع در شمال غرب آفریقا، 10 مایلی مدیترانه می باشد. بربرها قبل از روم و عرب ، ساکنین اصلی مراکش بودند. فرهنگ مراکش از 1400 سال پیش زنده است و از شمال تا جنوب و شرق تا غرب این کشور فرهنگ غنی دارد.


موضوعات: مراکش,
[ بازدید : 179 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سفر هوایی به مراکش

جمعه 8 دی 1396
22:50
سحر وفادار

هیچ جایی جذاب تر از مراکش وجود ندارد! به محض اینکه هواپیمای شما در مراکش به زمین بنشیند، خواهید فهمید که به چه کشور منحصر به فردی سفر کرده اید. فقط کافی ست تور مراکش هوایی را امتحان کنید و خود را در فرهنگ آفریقایی و مراکشی غرق کنید. هر چند یک کشور پر از بحث و جدل می باشد ولی مردم پر شور و با احساسی دارد. اگر جاذبه های کازابلانکا و سایر شهرهای مراکش را تجربه کنید، قبل از اینکه این کشور دیدنی را ترک کنید، برای برگشت بلیط هواپیما مراکش را رزرو خواهید کرد.


بهترین زمان سفر هوایی به مراکش

آب و هوای مراکش در تمام طول سال برای توریست ها دلپذیر است اما نکاتی را باید با توجه به دلیل سفر خود به مراکش در نظر بگیرید. در خط ساحلی اطلس-مدیترانه، از ماه ژوئن تا سپتامبر بهترین زمان بازدید از مراکش برای اقامتی ساحلی می باشد. ماه اکتبر تا آوریل خنک ترین ماه های سال است و اغلب مسافران این فصل را برای پرواز به مراکش انتخاب می کنند.


موضوعات: مراکش,
[ بازدید : 268 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سفری آنلاین به دور دنیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]